joi, noiembrie 02, 2017

Petrecerea neagră



La 80 de ani tragic ies din nou 
la protest în arenă
şchiopătând în pantalonii de piele indestructibili
solidari cu tinereţea mea hippy
contra nimicului nemuritor
şi a vânării de vânt

Huiduiesc cu pălăria lui Dylan pe cap  
şi chitara isterică fără bemoli
de parcă ar fi important

Suflu în cârja din lemn de alun
legea-mi permite să cred
că-i obsesia purităţii unui caval
fără de găuri
Mi-adaug flegma în vidanja defectă
ce zace pe marginea gurii de canal
în aşteptarea mecanicului providenţial

N-aveam cum fi altul decât
un şchiop mereu ostil situaţiei de fapt
păşind antipatic prin istoria asta
de două parale a muncipiului global
liber să-mi iau bilet către niciunde

Mă topesc în proteste perpetue
în sughiţul planetei
mereu contra gravitaţiei
care mă îndeasă în noroiul rece
fără conotaţii sexuale
nud în marele frig ce urmează după
declaraţia de libertate

Până la capăt un huo răspicat oboselii
plecării fără de ţintă
aroganţei paharului gol
cancerului evazionist la impozitul
pe respiraţie comunitară
în timp ce patria mea România
măreşte taxa pe aer muzică şi răsfăţ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu