sâmbătă, februarie 23, 2013

Eurovision - vreau fierea înapoi

Acuşica sunt doi ani decînd, la spitatul Sfânta Maria din Bucureşti mi-a fost extirpată bila. Mulţumesc pînă la moarte doctorilor de acolo, care, nu numai că nu au luat şpaga pe care-o pregătisem, dar m-au şi porcăit la modul lor savant de exprimare, că am încercat. M-am simţit bine după operaţie şi, de atunci, mănînc, beau, fumez, ca şi cum aş fi sănătos. Doar că m-a pus dracu să mă uit la Eurovisionul românesc din seara asta şi m-a apucat borala. Fenomen, căci, fără fiere, nu poţi borî, decît dacă vezi şi asculţi tîmpeniile pe care pot să le debiteze prezentatorii de la TVR. Ce labă tristă textul, ce idioţi cei care-l spun, ce ţipete de cocălari - chiar acum, un bou zice că atmosfera a depăşit orice limită . Să mori de rîs, nu alta. 
Eurovision TVR, un mare căcat românesc, euforic, diuretic, analfabet.
Vreau fierea mea înapoi.
Că nu pot să vomit cît aş vrea.


2 comentarii:

  1. Cine te pune sa te uiti la varza asta? Iona

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai grav e că bugetul pentru kitsch e alimentat direct prin taxa obligatorie. Altfel spus, borala aia e pe banii tăi!

    RăspundețiȘtergere